به گزارش کلمات ؛ رسانه اخبار سوریه در مطلب جدید پیرامون تصمیم اروپایی ها برای تعطیلی رسانه های دیگر کشورها نوشته است : آزادی بیان در «باغ گل» بیداد می‌کند!! پس از تهدید به بستن یا اخراج تیک تاک در امریکا، حالا نوبت به نوچه‌های اروپایی امریکا است تا توصیف جدیدی از آزادی بیان و عقیده را به جهانیان معرفی کنند!

یادتان هست در پاییز 1401 مقامات اروپایی یکی پس از دیگری ایران را زیر فشار گذاشته بودند که چرا فضای مجازی را محدود کرده است (هر چه با شکل محدود کردن توسط حضرات در تهران به شدت مخالف هستم، چرا که بدون معرفی جایگزین خوب و معرفی تعدادی سکوی پر اشکال مردم را از دسترسی به برخی سکوها محروم کردند، هر چند مزدوران و خائن‌ها هم از این سکوها نهایت سوءاستفاده را به عمل آوردند تا آقایان نه تنها آنها را که کلا زیرآب اینترنت را در کشور بزنند و خلاص!!)

حالا نگاه کنید که خودشان چگونه دارند هر چه را که مخالف‌ سیاست‌هایشان باشد یکی یکی ممنوع می‌کنند!! می‌دانیدوقتی چیزی ممنوع شد یعنی رفتن به سراغش عمل مجرمانه می‌شود؟

این تازه ابتدای رونمایی از حقیقت اروپا است، حقیقتی که خودش را پشت نقاب دروغین حقوق بشر، آزادی بیان و عقیده، آزادی عمل و کلی ادعای رنگ وارنگ دیگر پنهان کرده بود. این یعنی آنکه باغ گل بورل و شرکا در حال حرکت به قهقرا است و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک ضربات جبران‌ناپذیری بخورد.

اروپای دو سه سال دیگر دیدن دارد، این نخستین تبعات سخت و سنگین جنگ اوکراین است. رسانه‌های اروپایی در مورد جنگ آنقدر دروغ گفته‌اند که از انتشار برخی حقایق و موارد توسط رسانه‌های روس وحشت دارند! شما که می‌گویید حرف راست را از ما بشنوید، روس‌ها دروغ می‌گویند، روس‌ها حرف راست ندارند!

چرا از دروغ روس‌ها می‌ترسید؟ شما اجازه بدهید خبرها منتشر شود و بعد با استدلال تکذیب کنید. شما که می‌گوید روس‌ها دارند شکست می‌خورند، از ارتش و کشور شکست خورده چرا می‌ترسید؟